Het (bijna) afgelopen 2018 was een druk mobiliteitsjaar. De ontwikkelingen rond diesel en elektrische mobiliteit stonden hoog op de agenda. Ook komend jaar zullen ze nog voor veel discussie zorgen, gezien de gevolgen voor uw business.

Digitalisering is eveneens zo’n onderwerp waarmee de redactie haar kolommen kon en nog zal vullen. Het speelt een grote rol in uw onderneming – of zou dat behoren te spelen, zowel in sales als aftersales. Aftersales Magazine zal zich inspannen om ook in 2019 te zorgen voor interessant en actueel nieuws. Opdat u bij de tijd en bij de les blijft. De veranderende autobranche biedt volop kansen, daar zijn wij van overtuigd. Soms echter zien ondernemers en managers slechts de donkere zijde. Met onze nieuwsberichten hopen we u vooral te stimuleren om de kansen te omarmen. Namens alle medewerkers van Aftersales Magazine wensen wij u een gezond en succesvol nieuw jaar toe. Ons motto voor 2019: laat de kansen niet liggen.  
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
3 oktober 2025
Autotrack biedt SoH-certificaat bij (PH)EV
3 oktober 2025
5,4 procent meer occasions verkocht in september
3 oktober 2025
App vergelijkt kosten laden en tanken
3 oktober 2025
Innovaties in carwash
2 oktober 2025
Bart Boerboom verruilt Eurol voor Euromaster
1 oktober 2025
Nieuw vakblad in 2026: Aftersales Techniek
Meest bekeken berichten
Recente reacties