Stern gaat vanaf maandag 29 november het hele schadeherstelproces, van schademelding tot distributie binnen het eigen netwerk van schadeherstelbedrijven, afhandelen met behulp van de software van Openclaims.

“Door het gebruik van het Openclaims-platform voor onze schadeafwikkeling komen alle schades op eenzelfde manier en met een compleet schadedossier binnen. Dit zorgt ervoor dat we ontzettend veel data kunnen verzamelen en zo het proces nog beter kunnen laten aansluiten op de wensen van onze klanten”, zegt Guus Baris, directeur schadeherstel van Stern.

Hoofd sales Mick Steffens van Openclaims is verheugd over de samenwerking: “Stern is al sinds tijden een van de meest vooruitstrevende automotive concerns binnen Nederland en vanzelfsprekend zijn wij erg trots dat zij kiezen voor ons platform. Naast dat Stern een belangrijke klant is voor ons, geeft dit ook aan dat onze oplossingen in groeiende mate aansluiten op de ontwikkelingen en vraag binnen de automotive markt.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties