Terwijl velen de oliebollen en champagne van de jaarwisseling nog proefden, onthulden directeur Tjep Fennema en marketingmanager Erik van Geuns van gereedschappendistributeur Harrems in Utrecht maandagochtend heel vroeg de eind december aangekondigde nieuwe uitstraling.

Dat gebeurde door het ophangen van drie vlaggen en het gevelbord. Het vroege uur was gekozen zodat de medewerkers op de eerste werkdag van 2012 direct in een ‘nieuwe’ omgeving aan de slag konden gaan. Vandaag verschijnt ook Toolspecial in de nieuwe uitstraling.

Fennema: “Je kunt je geen mooiere start van een nieuw jaar wensen. Helemaal in het nieuw en gezien het aantal medewerkers dat er al vroeg bij was, ook een stimulans om van 2012 een fantastisch jaar te maken.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
27 augustus 2025
Continental roept EcoContact 6 terug
27 augustus 2025
Laatste kans voor Europese auto-industrie
27 augustus 2025
Autodoc opent marktplaats in Benelux
27 augustus 2025
Premium universeel omarmt Bosch Car Service
26 augustus 2025
Ayvens sluit inkoopdeal met Chery
26 augustus 2025
‘Bijtellingsregime bedreiging voor EV’
Meest bekeken berichten
Recente reacties