De marketingactie Oktoberfest die Fource-grossier VEAM uit Heerenveen twee weken terug startte, heeft volgens directeur Menso Stel een onverwacht hoge respons gehad. “We gaan uit van 1.500 tot 2.000 mensen, maar dat moeten we misschien wel naar boven bijstellen.”

Het megafeest voor klanten en relaties van de grossiersgroep vindt zaterdag 14 oktober plaats op het TT-circuit in Assen, Dat is nog een eindje weg, maar sinds de aankondiging hebben al ruim vijfhonderd auto- en schadeherstelbedrijven zich aangemeld.

Vooral de selfie-actie loopt volgens Stel als een speer. “Autobedrijven die een leuke reactie met een foto van de auto van onze bezorgdienst sturen, krijgen een feestoutfit cadeau. Een paar reacties: ‘Leuk initiatief, we komen graag’, ‘WE ZIJN ERBIJ!!!’ en ‘Dit vinden we helemaal TOP’. Een schadebedrijf nam de Duitse kreet helemaal over: ‘WIR SIND DABEI !! SUPER TOLL !!!!’. En zo gaat het maar door”, aldus Stel – die zichzelf en zijn buitendienst al in de stijl van het Oktoberfest heeft aangekleed. 

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 mei 2025
Crisis is kans
20 mei 2025
Marc Oudshoorn directeur ASN Groep
20 mei 2025
Xavier Chardon wordt ceo Citroën
20 mei 2025
Broekhuis neemt Jansen2Wielers Barneveld over
20 mei 2025
Euromaster ondersteunt Voedselbanken Nederland
20 mei 2025
Vijf nieuwe servicepunten KwikFit voor e-bikes
Meest bekeken berichten
Recente reacties