Huyndai legt steeds meer de prioriteit bij het verhogen van het marktaandeel in de zakelijke markt. Diverse Hyundai-dealers hebben al contact met bedrijven in de regio, houden zakelijke bijeenkomsten voor (potentiële) relaties of zijn druk bezig zakelijke deals voor te bereiden.

Auto Smolders in Eindhoven, Tilburg en Westerhoven deelt die visie. Het eerste resultaat hiervan is de aflevering op vrijdag 9 december van vijftien Hyundai’s i10 aan uitzendorganisatie Polned in Bergeijk. Directeur Ben Smolders: “Voorheen had Polned tien Hyundai’s Atos. Vanwege de goede ervaringen hiermee, heeft het bedrijf weer voor Hyundai gekozen.”

Hyundai start in het eerste kwartaal van 2012 in Nederland met het occasionlabel I-Best voor haar merkdealers.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties