AD Autobedrijf is onlangs een samenwerking aangegaan met Inkoper. Doel is om door middel van de collectieve inkoopcondities van Inkoper bij de AD Autobedrijven het rendement te verbeteren. De besparing die Inkoper realiseert voor het gemiddelde autobedrijf, bedraagt maar liefst vijftien procent.

Hans Zonneveld, formulemanager bij AD Benelux: “Het is in deze tijd niet verantwoord om urenlang energieaanbieders te vergelijken op internet, terwijl er klanten bij de receptie staan te wachten. Inkoper houdt zich dagelijks bezig met het vergelijken van leveranciers van verschillende producten en diensten en is daarom de ideale partij om dit uitzoekwerk voor ons te doen.”
Onder de honderd huidige leden van Inkoper bevinden zich diverse merkdealerschappen, Vakgarages en alle vestigingen van Renault Trucks Nederland.

AD heeft vanaf 1 oktober ook haar marketing- en communicatieteam volledig op orde. Vanaf die datum start de 43-jarige Marten van ’t Hoff als de tweede nieuwe coördinator voor de marketing en communicatie.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties