Fleetmatics, leverancier van fleetmanagement-oplossingen, stelt Jan Willem Doornbos aan als marketingmanager Nederland. Deze aanstelling maakt deel uit van de opening van een Fleetmatics-vestiging in Nederland.

Als marketing manager Nederland is Doornbos verantwoordelijk voor het verder uitrollen en versterken van Fleetmatics in de Nederlandse markt. Ook is hij aangesteld als raadslid binnen de Raad van Deelnemers van Stichting Keurmerk RitRegistratieSystemen, die Fleetmatics recentelijk gecertificeerd heeft. Doornbos bekleedde hiervoor de rol van country manager Benelux bij Copernica Marketing Software.

“Het versterken van Fleetmatics’ positie in de Nederlandse markt beschouw ik als een uitdaging die ik samen met mijn team graag aanga”, zegt Doornbos. “De functie van marketingmanager Nederland bij het Fleetmatics is voor mij een prachtige kans met internationale doorgroeimogelijkheden.”

Vorig jaar had Aftersales Magazine een exclusief interview met Fleetmatics over de geplande introductie in Nederland. Lees het hier >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
7 november 2025
IVA-studenten bezoeken China
7 november 2025
Minder omzet, meer winst Nexen
7 november 2025
Sales versus aftersales
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
Meest bekeken berichten
Recente reacties