De klanten van Kwik-Fit hebben de vestiging aan de Leonard Springerlaan in Meppel uitgeroepen tot beste Kwik-Fit-filiaal van 2011. De verkiezing vond voor de eerste keer plaats tussen de 181 vestigingen. De keten viert dit jaar in Nederland haar 30-jarige bestaan.

Peter Wierikx, verkoopdirecteur van Kwik-Fit: “Klantvriendelijkheid hangt in hoge mate af van het inlevingsvermogen van een bedrijf of medewerker in de klant. Onze collega’s in Meppel kunnen dat goed en deze prijs is ze dan ook van harte gegund.” Via een enquête zijn bezoekers van het filiaal gevraagd naar hun mening over onder meer klantvriendelijkheid en deskundigheid van het personeel, de prijs-kwaliteitverhouding en verzorgdheid van het filiaal.

Kwik-Fit Meppel zal de komende tijd extra activiteiten en acties organiseren om de eerste plaats te vieren. De vestigingen in Dokkum en Hoogeveen kregen een eervolle vermelding, die respectievelijk de tweede en derde plaats behaalden.

De uitslag voor de verkiezing over 2012 zal begin volgend jaar bekendgemaakt worden. Kwik-Fit heeft in heel Europa inmiddels 2.300 servicepunten en 11.000 medewerkers. Alle activiteiten in Nederland worden aangestuurd vanuit het hoofdkantoor in Harderwijk. Kwik-Fit is onderdeel van het Japanse Itochu Corporation.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties