Opel-topman Karl-Thomas Neumann is de eerste ceo van een Europese autofabrikant die Twitter gebruikt om informatie over het bedrijf met het publiek te delen. Onder de gebruikersnaam @KT_Neumann zal hij in dialoog gaan over Opels modellen, de economische ontwikkeling van het merk en mobiliteit in het algemeen.

“Twitter is niet alleen een uiterst snel maar bovendien een zeer toegankelijk medium. Ik treed in direct contact met mijn volgers en anderen die geïnteresseerd zijn in Opel. Ik kijk uit naar een uitwisseling van tweets in 140-karakter-formaat, waarbij ik tevens een mooi inzicht kan geven in Adam Opel AG”, zegt Neumann.

Opel is aanwezig op alle relevante social media-kanalen. Het merk heeft alleen al op Facebook meer dan 1,6 miljoen fans die updates krijgen over het merk.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 december 2025
‘Occasionverkoper laat structureel kansen liggen’
1 december 2025
Registraties november in de plus, jaartotaal blijft nog achter
1 december 2025
Leugens, grove leugens en…
28 november 2025
Autotechnica Amsterdam overgenomen door Alliance
28 november 2025
Lynk & Co stopt abonnementen en focust op verkoop
28 november 2025
Beste Leasemaatschappijen 2026 bekend
Meest bekeken berichten
Recente reacties