RDC lanceert in april CRM Care, zijn nieuwe communicatiemodule. Hij is ontwikkeld in samenwerking met Tripolis Solutions.

Op dit moment draaien enkele pilots. De uitrol naar en training van de gebruikers volgt in de loop van het jaar. RDC besloot vorig jaar CaRe-Mail te vervangen door een nieuwe, volledig geïntegreerde oplossing. Daarbij kunnen de gebruikers alle beschikbare data verwerken in persoonlijke, actuele en relevante communicatie met hun klanten. Mark van den Eijnden, productmanager van CRM Care: “De vele toevoegingen in de datalaag, zoals predictive analytics aangaande verkoop en service, geven het autobedrijf de gelegenheid om hun klanten op het juiste moment te benaderen, met de juiste boodschap.” Foto: Hanneke Hoogweg, algemeen directeur RDC, en Conrad Hagemans, Country Director Netherlands van Tripolis.    
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
9 december 2025
Renault gaat elektrische Fords bouwen
9 december 2025
19 procent meer ongevallen in winter
9 december 2025
ERA breidt uit met radiatoren en intercoolers
9 december 2025
‘Registratie schadevrije jaren krijgt update’
9 december 2025
Buiten kantooruren: Dakar als jongensdroom
8 december 2025
Jaarcijfers Greenwheels: grotere vloot, jongere gebruikers
Meest bekeken berichten
Recente reacties