Autoscout 24 heeft Remco van Rijn aangesteld als marketeer voor de consumentenmarketing en Rogier de Ruijter benoemd tot accountmanager voor de specials. Door hun komst is het team van Autoscout 24 in Nederland gegroeid tot vijftien medewerkers.
Van Rijn is afkomstig van De Persgroep Nederland waar hij projectmanager Werving was. Daarvoor is hij onder andere werkzaam geweest bij BP Nederland als accountmanager en manager CRM/ Klantbehoud bij AD Nieuwsmedia. “Ik wil mij graag verder ontwikkelen als expert op het gebied van (online) marketing. De diverse verantwoordelijkheden die ik krijg bij Autoscout 24 maken dat mogelijk”, zegt Van Rijn.
De Ruijter was hiervoor marketingmanager bij Free Media Group voor titels als IEX Media, FHM en Esquire. “Een combinatie van passie voor zowel internet als automotive en de vele groeimogelijkheden van Autoscout 24 hebben mij enthousiast gemaakt voor deze functie”, stelt De Ruijter. “Mijn doelstelling is om in korte tijd een goede relatie op te bouwen met besluitnemers in de branche.”
Autoscout 24 wil dit jaar nog de grens van 4.000 aangesloten autobedrijven passeren. Momenteel heeft het internationale occasionportaal in Nederland er ruim 3.500.