Na de eerdere verschuiving van Autotrack-directeur Sander van den Hout naar Wegener Digital, heeft nu ook Albertien van der Hoeven deze stap gezet. Sinds 1 juli is zij bij Wegener verantwoordelijk voor het marketingbeleid en de ontwikkeling van nieuwe online initiatieven, daarvoor was zij marketingdirecteur bij Autotrack.

Van der Hoeven: “In het uitgeefvak is door toenemende digitalisering volop ruimte voor nieuwe online diensten. De uitdaging van mijn nieuwe functie is om aan de ene kant de bestaande strategie van Wegener te vertalen naar de online strategie van Wegener Digital. Aan de andere kant kijk ik er erg uit naar het ontwikkelen van nieuwe producten en initiatieven in een markt die erg in beweging is.”

Wegener Digital is de nieuwe entiteit onder Wegener Media, die zich richt op het ontwikkelen en uitbouwen van online en mobiele initiatieven. Bestaande online activiteiten van Wegener Digital zijn Autotrack.nl, Carsom.nl, Sweetdeal.nl en Gezondenvitaal.nl. Tegelijkertijd blijft Wegener zich committeren aan de printuitgaven.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 december 2024
‘Behandel klant weer als koning’
13 december 2024
Rooskleurige toekomst voor universeel
13 december 2024
Mengelers breidt uit met Toyota Geelen Weert
13 december 2024
PPG valt in de prijzen met PPG LINQ™ Color
12 december 2024
Twee benoemingen in bestuur RAI Aftermarket
12 december 2024
Leasys breidt uit met privé-occasionlease
Meest bekeken berichten
Recente reacties