Eigenlijk is er met de komst van disruptieve start-ups als Uber niets veranderd: nog steeds is het de klant die, gewoon door zijn oordeel te geven, beslist hoe goed of slecht op termijn de zaken lopen. Het aloude ‘wie goed doet, goed ontmoet’ is ook hier het fundament onder de business.

Dat is de strekking van de jongste videoboodschap van XLLease-directeur Frank J. van Klink. ‘Uber en het spel met de reviews’ maakt deel uit van zijn online geposte serie ‘Van Klink spreekt!’, een reeks persoonlijke ontboezemingen over de automotive branche.

Ditmaal zoomt de maker in op de impact van Uber op de reguliere taxibranche. Daarbij schetst Van Klink de volgens hem volledig transparante wijze waarop de nieuwkomer opereert – inclusief de onverbloemde mening van de gebruiker. Conclusie: niks “snorders” of “rare Amerikanen met hun cowboyachtige marktwerking”, maar traditioneel zakendoen in een nieuw jasje, met ‘vertrouwen’ als sleutelwoord.

De videocolumn kunt u hier bekijken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
6 juni 2025
Toyota en Suzuki in top 10 klantvriendelijkste bedrijven
6 juni 2025
EV wordt rijdende buurtbatterij
6 juni 2025
Sprookje
5 juni 2025
Alles-in-één energiebeheersysteem Elecq
5 juni 2025
Smidts neemt Ford in Assen over van Wensink
5 juni 2025
Ecobat verkoopt batterijdistributie aan investeerder
Meest bekeken berichten
Recente reacties