Volkswagen denkt in de toekomst net zo snel auto’s op de markt te brengen als Apple dat met gadgets doet. De autofabrikant heeft daartoe 60 topmanagers vrijgemaakt die gaan kijken welke stappen er nodig zijn om de traditionele werkwijze te veranderen.

Momenteel worden automodellen elke zeven jaar vernieuwd, maar nieuwe technologie zoals elektrische motors en connected cars vragen om een veel snellere reactietijd van de auto-industrie. “Hoe kunnen we de omloopsnelheid van vandaag verkorten en flexibeler maken?”, zou Volkswagen-ceo Martin Winterkorn eerder deze maand aan zijn managers hebben gevraagd. “Consumentenelektronica met steeds vernieuwende technologie en producten geven het tempo aan.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties