AD Benelux benoemt de 44-jarige Hans Zonneveld tot operationeel formulemanager voor haar formules. Zonneveld vervangt hiermee de sinds 1 september vertrokken Nico Treur. De functie van formulemanager zou vervallen als gevolg van aanpassingen in het hele marketingteam.

Eerder al werd het marketingteam uitgebreid met Barbara van Beijnum als coördinator marketingcommunicatie, Cees Lagendijk als salesmanager voor Zuid/West Nederland en België en Marcel Kwakkel als marketingmanager.

De nieuwe formulemanager bekleedde de afgelopen vijf jaar binnen AD Benelux de functie van regiomanager van het verkoopteam.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties