ALD Automotive introduceert de My ALD-app. Met deze app hebben leaserijders nu alle relevante gegevens op één toegankelijke plek.

Met de app kunnen leaserijders eenvoudig hun kilometerstand bijhouden of een schadeformulier opvragen. Ook geeft de app hun toegang tot al hun documenten in het virtuele dashboardkastje. Daarnaast bevat de app alle informatie die gebruikers onderweg nodig kunnen hebben: hulp bij het vinden van de dichtstbijzijnde en best beoordeelde servicepartners, het invullen en uploaden van een schadeformulier maar ook (nood)hulp voor onderweg.

Zorgeloos leasen

Lonneke van der Horst, marketingdirecteur van ALD: “Mobiele services zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ook in onze dienstverlening wordt dit steeds belangrijker. Zo maakt ons Driver Care-team al veel gebruik van Whatsapp. De My ALD-applicatie is een extra toegevoegde waarde voor leaserijders. Zij kunnen makkelijker – en daarmee sneller – zaken onderweg regelen of inzien. Daarnaast heeft de app een compleet vernieuwde user experience die wereldwijd toegepast wordt. De introductie past goed binnen ons Vrijheid in Mobiliteit-beleid dat streeft naar zo zorgeloos mogelijk leasen. De app is feitelijk een persoonlijke mobiliteitsassistent.” De My ALD-app is voor de leaserijders van ALD gratis te downloaden in zowel de Apple Store als Google Play. De app is op alle toestellen bruikbaar.
Deel dit artikel op
Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties