Berlijn is op 16 en 17 mei het toneel voor de Automotive Warranty Management Summit. Het tweedaagse evenement is geheel gewijd aan het onderwerp ‘garantie in de branche’.

Voor autofabrikanten is garantie een belangrijk onderwerp binnen hun retailstrategie. Want een ontevreden klant – of erger: een klant die schade oploopt – kan een automerk of -model een flinke (financiële) deuk bezorgen. Ook de relatie tussen de klant en de dealer kan door niet goed afhandelen van een schadeclaim ter discussie komen te staan (om over het tijdig uitvoeren van software updates nog maar te zwijgen). En wat zijn de gevolgen voor een onderdelenfabrikant als de autofabrikant de schuldvraag neerlegt bij die betreffende toeleverancier?

Garantie

Kortom, garantie is geen loze kreet maar van levensbelang voor de autofabrikant. Op de Automotive Warranty Management Summit zullen onder meer Daimler, Ford, Valeo, Volvo en Continental het onderwerp ‘garantie’ aanroeren. Voor nadere informatie: www.engevents.com/autowarranty2018
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties