Berlijn is op 16 en 17 mei het toneel voor de Automotive Warranty Management Summit. Het tweedaagse evenement is geheel gewijd aan het onderwerp ‘garantie in de branche’.

Voor autofabrikanten is garantie een belangrijk onderwerp binnen hun retailstrategie. Want een ontevreden klant – of erger: een klant die schade oploopt – kan een automerk of -model een flinke (financiële) deuk bezorgen. Ook de relatie tussen de klant en de dealer kan door niet goed afhandelen van een schadeclaim ter discussie komen te staan (om over het tijdig uitvoeren van software updates nog maar te zwijgen). En wat zijn de gevolgen voor een onderdelenfabrikant als de autofabrikant de schuldvraag neerlegt bij die betreffende toeleverancier?

Garantie

Kortom, garantie is geen loze kreet maar van levensbelang voor de autofabrikant. Op de Automotive Warranty Management Summit zullen onder meer Daimler, Ford, Valeo, Volvo en Continental het onderwerp ‘garantie’ aanroeren. Voor nadere informatie: www.engevents.com/autowarranty2018
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
27 november 2025
Nieuwe cao banden- en wielenbranche
27 november 2025
Ayvens: kabinetsbeleid remt EV-transitie
27 november 2025
Groeien in een verzadigde markt
26 november 2025
Vrooam van LKQ naar Autodistribution
26 november 2025
Tenaamstellen of schorsen alleen met rijbewijs
26 november 2025
De 6 beloftes van JAMES Autoservice
Meest bekeken berichten
Recente reacties