Leasemaatschappij Arval gaat zijn auto’s die uit de lease komen ook aanbieden op online platform Bynco. “We kiezen heel bewust voor Bynco omdat het hun missie is om eerlijk te zijn over auto’s”, aldus directeur remarketing Dick Bakker van Arval.

Bynco is een initiatief van Autobinck, maar biedt op zijn platform niet alleen de auto’s uit de eigen organisatie aan. Onder meer Van den Udenhout biedt ook auto’s aan op Bynco.

Selectief

Jeroen Veldman, algemeen manager van Bynco: “We werken nu met tien externe partijen die auto’s aanbieden via ons platform en dat aantal groeit. Bij het aansluiten van een nieuwe partij zijn we selectief. We willen een groter aanbod maar wel met behoud van kwaliteit en waarde voor de consument. De samenwerking met Arval past goed bij dit streven. De leasemaatschappij heeft goed onderhouden occasions, die scherp geprijsd aangeboden kunnen worden. Dit is een win-winsituatie voor iedereen.”

Online

Bynco richt zich op de nieuwe, online autokoper. “Ons koopproces is daarop ingericht. Het is simpel, overzichtelijk en kent geen sluitingstijd. Bij ons kan de consument een auto bekijken en kopen wanneer het hem uitkomt”, aldus Veldman. Bynco verzekert een veilige betaling en geeft veertien dagen recht op retour. Dat weinig consumenten van deze mogelijkheid gebruikmaken bleek uit cijfers van eind 2017. Toen meldde Bynco dat slechts 4 procent van de gekochte occasions retour komt.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
2 april 2025
NexDrive en 50five maken laadoplossingen toegankelijk
2 april 2025
Autobedrijf Jan Greijmans verder als TOP Merkspecialist in Mazda
2 april 2025
Een robuuste strategie
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
Meest bekeken berichten
Recente reacties