Leverancier van bandenserviceapparatuur Martins Industries zet een robot in om rondleidingen in zijn fabrieken te verzorgen. Verkopers en klanten van Martins Industries kunnen online een tour boeken. Het enige wat zij daarvoor nodig hebben, is een internetverbinding.

“Wij zijn ervan overtuigd dat het openhouden van de communicatie met onze klanten iets is waar wij erg goed in zijn, en we doen elke dag ons best om er nog beter in te worden”, aldus salesdirecteur Yannick Lejour.

Contact

“Marty the Robot zorgt ervoor dat wij dat ook in deze tijd kunnen blijven doen. Hij geeft onze klanten informatie over productieprocessen en producten, en biedt ze de gelegenheid onze mensen te ontmoeten en vooral ook met ze in contact te blijven in het ‘nieuwe normaal’.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 april 2025
NexDrive en 50five maken laadoplossingen toegankelijk
2 april 2025
Autobedrijf Jan Greijmans verder als TOP Merkspecialist in Mazda
2 april 2025
Een robuuste strategie
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
Meest bekeken berichten
Recente reacties