Leverancier van bandenserviceapparatuur Martins Industries zet een robot in om rondleidingen in zijn fabrieken te verzorgen. Verkopers en klanten van Martins Industries kunnen online een tour boeken. Het enige wat zij daarvoor nodig hebben, is een internetverbinding.

“Wij zijn ervan overtuigd dat het openhouden van de communicatie met onze klanten iets is waar wij erg goed in zijn, en we doen elke dag ons best om er nog beter in te worden”, aldus salesdirecteur Yannick Lejour.

Contact

“Marty the Robot zorgt ervoor dat wij dat ook in deze tijd kunnen blijven doen. Hij geeft onze klanten informatie over productieprocessen en producten, en biedt ze de gelegenheid onze mensen te ontmoeten en vooral ook met ze in contact te blijven in het ‘nieuwe normaal’.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties