Met YouTuber Shmee150, echte naam Timothy Burton, gaat Liqui Moly een samenwerking aan om online een grote groep te bereiken.
In de eerste aflevering, die nu online staat, krijgt een BMW 1-serie coupé een opfrisbeurt, met het gebruik van de producten van Liqui Moly, voor onder meer motorspoeling, olie verversen en het bijvullen van ruitenwisservloeistof.
Kwaliteit
Over de samenwekring met Liqui Moly zegt Burton: “Het is mooi dat het meteen zo goed klikte tussen Liqui Moly en mij. Net als bij Shmee150 is het merk een goed voorbeeld voor kenners en fans van hoe nuttige producten en diensten met toegevoegde waarde via digitale kanalen een authentieke ervaring over de hele wereld kunnen creëren. Ik ben overtuigd van de kwaliteit van Liqui Moly-producten en weet dat de BMW ook door het gebruik ervan beter zal lopen dan ooit. De fans kunnen alvast uitkijken naar de volgende twee video’s. Want de onderwerpen die hierin worden besproken, zullen ook voor velen van hen interessant zijn.”
Professioneel
Hoofd marketing van Liqui Moly, Peter Baumann, zegt: “Shmee150 is in de loop der jaren een gevestigde naam geworden in de digitale wereld en behoort tot de absolute top. Zijn kanalen zijn zeer professioneel opgebouwd. Het bijzondere is dat je Tim zelf kunt ontmoeten op tal van evenementen in de branche. Je merkt meteen dat hij zelf onderdeel is van de community. Hij is ook echt overtuigd van onze producten en diensten. En deze combinatie vormt een sterke basis voor spannende content met toegevoegde waarde waar onze klanten, partners en eindgebruikers van kunnen profiteren.”