My Motors in Venray is de meest recente toevoeging aan het Castrol Service-netwerk en mag de nieuwe merkidentiteit als eerste voeren. In totaal zijn er meer dan honderd locaties in Nederland die de Castrol Service-merkidentiteit gebruiken. In Europa zijn dat er meer dan zesduizend.

De samenwerking met Castrol biedt werkplaatsen onder meer Castrol-motorgarantie bij gebruik van Castrol-olie, operationele kwaliteitscertificatie, kleding voor monteurs met bedrijfsnaam of -logo en marketingondersteuning en training.

Kwaliteit en professionaliteit

Harun Celen richtte My Motors op in 2011 vanwege zijn levenslange passie voor het repareren van auto’s, motoren en scooters. De werkplaats, met twee werkstations, heeft de nieuwste technische en diagnostische apparatuur voor het onderhouden en repareren van voertuigen.

Harun Celen over zijn toetreden tot het Castrol Service-netwerk: “Ik gebruik al jaren de hoogwaardige producten van Castrol, sinds mijn eerste contact met Van Kessel in Milheeze, de officiële distributeur van Castrol. De overstap naar het Castrol Service-netwerk was de volgende logische stap om mijn focus op kwaliteit en de professionele cultuur binnen mijn bedrijf te tonen. De kracht van het merk Castrol biedt mij de mogelijkheid om het vertrouwen van de klanten te vergroten. De verschillende voordelen die Castrol biedt, helpen mij om mijn klanten een eersteklas ervaring te bieden.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
9 april 2025
Bovemij Group weet verlies te verkleinen
9 april 2025
Partnership Vinacles en EV-Database voor rijkere EV-data
8 april 2025
Bosch ESItronic integreert SOVD-norm Tesla
8 april 2025
JATO: Big Three kwetsbaarder dan Duitsers of Japanners
8 april 2025
Valeo lanceert gereviseerde led-koplamp met Stellantis
Meest bekeken berichten
Recente reacties