My Motors in Venray is de meest recente toevoeging aan het Castrol Service-netwerk en mag de nieuwe merkidentiteit als eerste voeren. In totaal zijn er meer dan honderd locaties in Nederland die de Castrol Service-merkidentiteit gebruiken. In Europa zijn dat er meer dan zesduizend.

De samenwerking met Castrol biedt werkplaatsen onder meer Castrol-motorgarantie bij gebruik van Castrol-olie, operationele kwaliteitscertificatie, kleding voor monteurs met bedrijfsnaam of -logo en marketingondersteuning en training.

Kwaliteit en professionaliteit

Harun Celen richtte My Motors op in 2011 vanwege zijn levenslange passie voor het repareren van auto’s, motoren en scooters. De werkplaats, met twee werkstations, heeft de nieuwste technische en diagnostische apparatuur voor het onderhouden en repareren van voertuigen.

Harun Celen over zijn toetreden tot het Castrol Service-netwerk: “Ik gebruik al jaren de hoogwaardige producten van Castrol, sinds mijn eerste contact met Van Kessel in Milheeze, de officiële distributeur van Castrol. De overstap naar het Castrol Service-netwerk was de volgende logische stap om mijn focus op kwaliteit en de professionele cultuur binnen mijn bedrijf te tonen. De kracht van het merk Castrol biedt mij de mogelijkheid om het vertrouwen van de klanten te vergroten. De verschillende voordelen die Castrol biedt, helpen mij om mijn klanten een eersteklas ervaring te bieden.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 mei 2025
Tom Pijnenburg wint Geerlig Riemerprijs 2025
23 mei 2025
Rematec 2025; duurzaam als leitmotiv
23 mei 2025
Alzura breidt uit met 100 procent leveringsplicht
22 mei 2025
Autoverzekering Suzuki-dealers voor 12 jaar garantie
22 mei 2025
Wico Autolakken heet voortaan Prepaire
22 mei 2025
Eurami wordt Bosch First Supplier Premium
Meest bekeken berichten
Recente reacties