Een maand na de introductie van Autobandenpartner hebben al bijna tweehonderd autobedrijven zich aangesloten bij dit concept. “Een geweldige prestatie voor de eerste maand en iedere dag komen er meer aanvragen bij”, zegt salesdirecteur Johan van der Hoeven.

Autobandenpartner ging op 25 september van start. Fource positioneert zijn initiatief als een landelijk concept. Het wil de garageklant helpen om een betere partner te zijn voor de automobilist – zonder dat de ondernemer zijn eigen identiteit verliest. De bedrijven die zich nadien hebben aangemeld zitten verspreid door heel Nederland. “Dit maakt het bereik van Autobandenpartner erg groot. Met een marketingcampagne nog in het verschiet, belooft dit concept een groot succes te worden”, aldus Van der Hoeven.

Expert

De aanpak van Autobandenpartner voorziet erin garageklanten daadwerkelijk naar het autobedrijf te trekken. Daarnaast krijgt de ondernemer toegang tot een ruim assortiment in banden en aanverwante trainingen. Op die manier zegt Autobandenpartner van de deelnemende bedrijven ‘een expert op het gebied van banden’ te maken. Fource Holding is een onderdeel van LKQ Europe.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
28 maart 2025
Systeem Kia waarschuwt voor naderende hulpdiensten
28 maart 2025
Vakgarage vernieuwt magazine Dichtbij
28 maart 2025
Geen gouden bergen
27 maart 2025
Voertuigen met tellerblokker naar de sloop
27 maart 2025
Zaanstreek heeft duurste wasstraten
27 maart 2025
‘Ik ben een rasoptimist’
Meest bekeken berichten
Recente reacties