GMTO gaat vanaf april Texa-gebruikers ondersteunen bij het oplossen van complexe storingen. Dat meldt Texa-importeur Explora.

De diensten van GMTO sluiten aan bij de doelstelling die Explora voor ogen heeft met het merk: een breed pakket aan ondersteuning, dat bijdraagt aan ontwikkeling, verbetering en rendement van de werkplaats.

RH+, Pass Thru

Voor veel bedrijven is het een uitdaging om de snelle ontwikkelingen in voertuigtechniek bij te houden. Om maximaal gebruik te maken van de Texa-diagnosetool is er een pakket aan trainingen beschikbaar. Van gebruikerstraining tot volledig expert op het gebied van diagnose, aangevuld met remote diagnose RH+ (remote help plus) of Pass Thru (aanvraag account bij autofabrikanten, leveren van VCI). De samenwerking met GMTO is, gezien de geboden diensten, “een mooie aanvulling op onze Texa-diagnosetools” – aldus Explora.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
4 december 2025
Ola Källenius herkozen als president Acea
4 december 2025
Kinderen krijgen eigen verkeersbord
4 december 2025
Onterecht beroep op retentierecht: Rolls moet terug naar eigenaar
3 december 2025
Nieuw bij Nissens: bobines
3 december 2025
Diagnose op afstand met TechPRO 2 Mahle
Meest bekeken berichten
Recente reacties