GMTO gaat vanaf april Texa-gebruikers ondersteunen bij het oplossen van complexe storingen. Dat meldt Texa-importeur Explora.

De diensten van GMTO sluiten aan bij de doelstelling die Explora voor ogen heeft met het merk: een breed pakket aan ondersteuning, dat bijdraagt aan ontwikkeling, verbetering en rendement van de werkplaats.

RH+, Pass Thru

Voor veel bedrijven is het een uitdaging om de snelle ontwikkelingen in voertuigtechniek bij te houden. Om maximaal gebruik te maken van de Texa-diagnosetool is er een pakket aan trainingen beschikbaar. Van gebruikerstraining tot volledig expert op het gebied van diagnose, aangevuld met remote diagnose RH+ (remote help plus) of Pass Thru (aanvraag account bij autofabrikanten, leveren van VCI). De samenwerking met GMTO is, gezien de geboden diensten, “een mooie aanvulling op onze Texa-diagnosetools” – aldus Explora.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
18 september 2025
‘Kwart pechgevallen had voorkomen kunnen worden’
18 september 2025
KwikFit breidt partnernetwerk e-bike service uit
18 september 2025
De menselijke factor
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
Meest bekeken berichten
Recente reacties