GMTO gaat vanaf april Texa-gebruikers ondersteunen bij het oplossen van complexe storingen. Dat meldt Texa-importeur Explora.

De diensten van GMTO sluiten aan bij de doelstelling die Explora voor ogen heeft met het merk: een breed pakket aan ondersteuning, dat bijdraagt aan ontwikkeling, verbetering en rendement van de werkplaats.

RH+, Pass Thru

Voor veel bedrijven is het een uitdaging om de snelle ontwikkelingen in voertuigtechniek bij te houden. Om maximaal gebruik te maken van de Texa-diagnosetool is er een pakket aan trainingen beschikbaar. Van gebruikerstraining tot volledig expert op het gebied van diagnose, aangevuld met remote diagnose RH+ (remote help plus) of Pass Thru (aanvraag account bij autofabrikanten, leveren van VCI). De samenwerking met GMTO is, gezien de geboden diensten, “een mooie aanvulling op onze Texa-diagnosetools” – aldus Explora.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
16 juni 2025
Luca de Meo verlaat Renault, en de sector
16 juni 2025
Registraties in beeld: Nissan
13 juni 2025
Pim Nass commercieel directeur banden AAGB
13 juni 2025
Cleijsen neemt Moonen Autoschades over
13 juni 2025
Equip Auto zet klassieker in het zonnetje
13 juni 2025
Zand
Meest bekeken berichten
Recente reacties