GMTO gaat vanaf april Texa-gebruikers ondersteunen bij het oplossen van complexe storingen. Dat meldt Texa-importeur Explora.

De diensten van GMTO sluiten aan bij de doelstelling die Explora voor ogen heeft met het merk: een breed pakket aan ondersteuning, dat bijdraagt aan ontwikkeling, verbetering en rendement van de werkplaats.

RH+, Pass Thru

Voor veel bedrijven is het een uitdaging om de snelle ontwikkelingen in voertuigtechniek bij te houden. Om maximaal gebruik te maken van de Texa-diagnosetool is er een pakket aan trainingen beschikbaar. Van gebruikerstraining tot volledig expert op het gebied van diagnose, aangevuld met remote diagnose RH+ (remote help plus) of Pass Thru (aanvraag account bij autofabrikanten, leveren van VCI). De samenwerking met GMTO is, gezien de geboden diensten, “een mooie aanvulling op onze Texa-diagnosetools” – aldus Explora.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
17 februari 2025
Renault investeert in klassiekernetwerk
17 februari 2025
Nieuwe distributiestrategie Toyo Tires krijgt vorm
17 februari 2025
Ambitie hergebruik van onderdelen te verdubbelen
14 februari 2025
Claro neemt Starwash over
14 februari 2025
‘Remmenstof schadelijker dan dieselroet’
14 februari 2025
EasyPark Group neemt Parkopedia over
Meest bekeken berichten
Recente reacties