Autofabrikant Jaguar Land Rover gaat zijn toeleveranciers vragen naar hun route naar CO2-reductie, hierover transparant te rapporteren en de vorderingen op dat gebied aan te tonen.

Dit houdt in dat zij hun CO2-rapportage openbaar maken en samenwerken met hun eigen toeleveringsketen om dezelfde reducties te bereiken. Jaguar Land Rover heeft deze vereiste gedeeld met zijn toeleveringsnetwerk, dat wereldwijd meer dan vijfduizend bedrijven omvat.

CO2-neutraal

Het initiatief maakt deel uit van de Reimagine-strategie die Jaguar Land Rover begin vorig jaar introduceerde en die voorziet in een volledig CO2-neutrale productieketen in 2039. Namens Jaguar Land Rover zegt Barbara Bergmeier, directeur Industrial Operations: “We kunnen deze ambitieuze doelstellingen alleen gezamenlijk waarmaken. Daarom nodigen we onze toeleveranciers uit om ons te vergezellen op deze uitdagende, maar opwindende reis.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 mei 2025
Ook ERA breidt airco-assortiment uit
13 mei 2025
Auto Nassau wordt TOP Merkspecialist Fiat
13 mei 2025
Nieuwe obligatie-uitgifte Fastned
13 mei 2025
Equipmentdivisie Alliance krijgt vorm
13 mei 2025
Ayvens bouwt nieuwe remarketinglocatie
13 mei 2025
Buiten kantooruren: ‘Iedere dag ben ik met mijn hobby bezig’
Meest bekeken berichten
Recente reacties