Autofabrikant Jaguar Land Rover gaat zijn toeleveranciers vragen naar hun route naar CO2-reductie, hierover transparant te rapporteren en de vorderingen op dat gebied aan te tonen.

Dit houdt in dat zij hun CO2-rapportage openbaar maken en samenwerken met hun eigen toeleveringsketen om dezelfde reducties te bereiken. Jaguar Land Rover heeft deze vereiste gedeeld met zijn toeleveringsnetwerk, dat wereldwijd meer dan vijfduizend bedrijven omvat.

CO2-neutraal

Het initiatief maakt deel uit van de Reimagine-strategie die Jaguar Land Rover begin vorig jaar introduceerde en die voorziet in een volledig CO2-neutrale productieketen in 2039. Namens Jaguar Land Rover zegt Barbara Bergmeier, directeur Industrial Operations: “We kunnen deze ambitieuze doelstellingen alleen gezamenlijk waarmaken. Daarom nodigen we onze toeleveranciers uit om ons te vergezellen op deze uitdagende, maar opwindende reis.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 december 2024
Hankook focust op duurzaamheid
10 december 2024
‘De kartsport heeft onze band zeker versterkt’
9 december 2024
IBIS onthult thema voor 2025
9 december 2024
Motorhuis voegt KGM en Isuzu toe
9 december 2024
RDW verhuist keuringslocaties Heerenveen en Groningen naar Drachten
9 december 2024
AutoProfijt in de steigers
Meest bekeken berichten
Recente reacties