Autofabrikant Smart heeft voor Nederland een landelijk netwerk van agenten uitgerold en afgerond. Vanaf nu zijn de auto’s van Smart, een joint-venture van Mercedes-Benz en Geely, te bestellen bij veertien Mercedes-Benz-dealers, die tevens fungeren als agent voor Smart.

Behalve bij de veertien agenten kunnen klanten hun nieuwe Smart ook bestellen via de website. De prijs is overal gelijk, ongeacht de locatie. Met het nieuwe verkoopmodel wil Smart zijn klanten een sterke online customer experience bieden. Bovendien werken de agenten op het niveau van Mercedes-Benz, waardoor de service en after-sales van de hoogste kwaliteit zijn.

Premiumervaring

“We zijn trots dat we met Smart pionier kunnen zijn op het gebied van het agentuurschapmodel”, aldus Roland Stähler, ceo van Smart Nederland. “We geloven dat dit een belangrijke stap is in onze missie om klanten een premiumervaring te bieden bij aanschaf en onderhoud van onze auto’s.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
23 oktober 2025
Nico Stolk verlaat ABS
23 oktober 2025
Terechte winnaar
22 oktober 2025
Omzet GPC 4,9 procent hoger in derde kwartaal
Meest bekeken berichten
Recente reacties