Toyota Van Gent wint opnieuw klanttevredenheidsprijs

Toyota-dealer Van Gent heeft voor de elfde keer op rij de Ichiban European Customer Recommendation Award in ontvangst genomen. Deze prijs wordt jaarlijks door Toyota toegekend aan dealers die uitblinken op het gebied van klantervaring.

Voor de award worden in totaal meer dan 2300 Toyota-dealers uit 33 Europese landen beoordeeld op klantervaring en bedrijfsresultaten. Daarbij worden 45 verschillende prijzen uitgereikt. Tijdens de ceremonie aan het Meer van Genève in het Franse Évian-les-Bains werd de prijs uitgereikt door Johan van Zyl, president en ceo van Toyota Motor Europe.

Veertig jaar

Jacco van Gent van Toyota Van Gent nam de prijs in ontvangst. “Het is heel bijzonder dat we de Ichiban European Customer Recommendation Award voor de elfde keer in ontvangst mogen nemen. Wij zijn al veertig jaar Toyota-dealer en gaan net een stap verder in onze persoonlijke benadering. Hoewel wij misschien een relatief grote dealer zijn, weten we toch een persoonlijke sfeer te creëren en dat waarderen onze klanten. Klanttevredenheid zit echt in het DNA van ons bedrijf. Het is dan ook belangrijk dat iedereen zich elke dag voor de volle honderd procent inzet. Er wordt vaak gevraagd naar het ‘geheim’ van onze klantenservice, maar een antwoord is er niet. We zorgen er simpelweg voor dat iedereen met een glimlach vertrekt. Toyota-dealers staan al bekend om hun goede service, maar dat wij elf keer op rij tot nummer één worden gekroond, is heel speciaal.” Op de foto van links naar rechts: Jan-Christiaan Koenders en Elena Genovese (Toyota-importeur Louwman & Parqui), Johan van Zyl (Toyota Motor Europe), Jacco van Gent en Charlotte Steuns, Matthew Harrison (Toyota Motor Europe).

Emil Peeters

Emil is een ervaren redacteur met een brede belangstelling en een heldere schrijfstijl. Hij komt met enkele doortastende vragen snel tot de kern van de zaak.

Van Emil Peeters zijn er nog 2802 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Emil Peeters