Aftersalescongresboek dit jaar nog dikker

Wie op 8 december het 10e Nationaal Aftersalescongres bezoekt, krijgt niet alleen een mooie mix van ontmoeting, discussie en visie voorgeschoteld, maar gaat ook nog eens naar huis met een extra dik congresboek, waarin zo’n twintig experts uit de branche hun licht laten schijnen over de toekomst van de automotive.

Onder anderen Cor Baltus, ceo van de Alliance Automotive Group Benelux en voorzitter van Figiefa; Tom Adams, ceo van Bridgestone en Jeffrey Huizing, directeur aftersales bij Van Mossel Automotive leveren een bijdrage aan een congresboek waar u het hele volgende jaar nog plezier van zult hebben.

Congres

De bijdragen in het congresboek zijn een aanvulling op het fysieke congres, waar onder meer Casper Veenman zal spreken, senior partner van adviesbureau Roland Berger, dat speciaal voor de automotive een disruptieradar ontwikkelde.

Disruptie is sowieso de rode draad die door het congres loopt, want ook Stan Berings, senior partner van adviesbureau PWC Nederland zal ingaan op disruptieve gevolgen, met name die de transitie naar elektrisch rijden zal hebben.

Johan van der Hoeven, voorzitter van RAI Aftermarket, tevens coo van LKQ Fource, zal samen met Jeroen van der Braak, algemeen secretaris van RAI Aftermarket een presentatie verzorgen over gezonde mobiliteit, hun vertaling van duurzaamheid.

Niet minder disruptief zijn de gevolgen van de digitalisering van de maatschappij en de klant. Dat het autobedrijf hier niet bij achter kan blijven, zal blijken uit het tweegesprek dat Jos Veldhuisen heeft met Gerard ten Buuren, voorzitter van de Bovag-afdeling Onafhankelijke Autobedrijven.

Dat de SERMI-certificering bij de invoering per 1 augustus 2023 grote impact zal hebben op het autobedrijf zal Jan-Willem van der Linden, eveneens Bovag, betogen, hoewel hij daarin wel degelijk kansen ziet voor het autobedrijf.

Bas Wintjes tot slot zal nog eens benadrukken hoe belangrijk het voor het autobedrijf is om te sturen op cijfers. En om dat te illustreren reikt hij de Gouden WESP uit, de prijs die WESP samen met Aftersales Magazine in het leven heeft geroepen voor het autobedrijf dat juist door te sturen op cijfers, het afgelopen jaar de grootste sprong voorwaarts heeft gemaakt.

Aanmelden

Het Nationaal Aftersalescongres trok bij zijn laatste fysieke editie in 2019 ruim vierhonderd vakbroeders. Inmiddels hebben zich al bijna driehonderd collega’s ingeschreven. Ik zou zeggen: volg hun voorbeeld en dan zie ik u graag op 8 december in Studio A12 voor het 10e Nationaal Aftersalescongres.

Klik hier om u aan te melden.

Jos Veldhuisen,
hoofdredacteur Aftersales Magazine

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1699 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *