Euromaster is al langer niet meer uitsluitend bandenspecialist. Onderhoud, reparatie en apk behoren tot het dienstenpakket en daar komt nu ruitreparatie en -vervanging bij. De innovatie zit ’m vooral ook in de manier waarop het wordt georganiseerd.

“De verbreding van de werkplaatsactiviteiten mag de propositie die we hebben opgebouwd met onze bandenservices bij leasemaatschappijen en particulieren niet aantasten”, zegt Frank Hut, directeur Leasing van Euromaster, die ook verantwoordelijk is voor de ruitschadeherstelactiviteiten, omdat die vaak een sterk sturend karakter heeft. “Euromaster staat binnen haar klantennetwerk nadrukkelijk bekend om het hoge kwaliteitsniveau. We hebben hard gewerkt aan onze hoge standaard en weten dat we bekendstaan als een betrouwbare, degelijke dienstverlener met een hoog serviceniveau. De zakelijke markt verwacht ook niets anders van ons dan continuïteit. Het is dus een must om de kwaliteit van een nieuwe activiteit als ruitschade ook te waarborgen.” Het volledige verhaal is – ook online – te lezen in Aftersales Magazine 2017-05, dat zojuist is verschenen.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties