Automaterialengrossier Hofland uit Capelle aan de IJssel (vier vestigingen) organiseerde afgelopen zaterdag op zijn Rotterdamse vestiging aan de Bovendijk ‘Het Hofland Fest’, een alternatief bierfeest. Er kwamen ruim vijfhonderd klanten inclusief aanhang op af.

Een deel van hen bezocht vooraf de Automotive Experience. Op deze huisshow werden in samenwerking met leveranciers de nodige aanbiedingen gepresenteerd,  waaronder zeventig productacties. Ook was er een heuse primeur, namelijk de TPMS-database. Grossiers kunnen hiermee hun klanten alle ins en outs rondom TPMS-sensoren verstrekken. Zeer actueel, nu het bandenspanningscontrolesysteem volgend jaar onderdeel wordt van de apk. Daarnaast was er op Het Hofland Fest de eerste gezamenlijke presentatie naar de markt toe van Sonic (gereedschappen) en distributeur Fource. Present waren verder de werkplaatsconcepten Autoprofijt, Autocrew, Bosch Car Service, Cars & Joy en Vakgarage.

Loyaliteit

Nicole van der Heiden, directeur van Hofland: “Wij organiseerden dit feestje voor onze klanten, de autobedrijven uit de regio. Zonder speciale reden, gewoon iets leuks doen voor de klant en zijn thuisfront. Die vormen de basis van ons bestaan. Dat willen we ze laten weten ook. Hun loyaliteit koesteren en belonen we. Daarom naast veel informatie ook een feest met live muziek en een meer dan voortreffelijke catering. Niemand kwam iets tekort, ook niet wat de gezelligheid betreft.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
30 juni 2025
Dekra viert honderdste verjaardag
30 juni 2025
RAI Vereniging: Zet mobiliteit centraal
30 juni 2025
Clepa presenteert duurzaamheidsmanifest
30 juni 2025
Focus op bandenafzet
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
Meest bekeken berichten
Recente reacties