Klanten grossier Hofland verdienen een feestje

Automaterialengrossier Hofland uit Capelle aan de IJssel (vier vestigingen) organiseerde afgelopen zaterdag op zijn Rotterdamse vestiging aan de Bovendijk ‘Het Hofland Fest’, een alternatief bierfeest. Er kwamen ruim vijfhonderd klanten inclusief aanhang op af.

Een deel van hen bezocht vooraf de Automotive Experience. Op deze huisshow werden in samenwerking met leveranciers de nodige aanbiedingen gepresenteerd,  waaronder zeventig productacties. Ook was er een heuse primeur, namelijk de TPMS-database. Grossiers kunnen hiermee hun klanten alle ins en outs rondom TPMS-sensoren verstrekken. Zeer actueel, nu het bandenspanningscontrolesysteem volgend jaar onderdeel wordt van de apk. Daarnaast was er op Het Hofland Fest de eerste gezamenlijke presentatie naar de markt toe van Sonic (gereedschappen) en distributeur Fource. Present waren verder de werkplaatsconcepten Autoprofijt, Autocrew, Bosch Car Service, Cars & Joy en Vakgarage.

Loyaliteit

Nicole van der Heiden, directeur van Hofland: “Wij organiseerden dit feestje voor onze klanten, de autobedrijven uit de regio. Zonder speciale reden, gewoon iets leuks doen voor de klant en zijn thuisfront. Die vormen de basis van ons bestaan. Dat willen we ze laten weten ook. Hun loyaliteit koesteren en belonen we. Daarom naast veel informatie ook een feest met live muziek en een meer dan voortreffelijke catering. Niemand kwam iets tekort, ook niet wat de gezelligheid betreft.”

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1691 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen