Na de presentatie van een volledig nieuwe marketingstrategie lanceert James Autoservice nu haar eerste landelijke campagne: ‘Zonder zorgen naar de Costa’.

Onder die noemer biedt de universele garageformule een zomercheck aan voor 9,95 euro. Voor de campagne worden landelijke radio, in store communicatie en online advertising ingezet.

James

“Er is bewust gekozen om de eerste inhoudelijke campagne simpel te houden”, zegt Wijkje Stegen, marketingmanager van James Autoservice Nederland. “We vergroten eerst de naamsbekendheid van onze 67 vestigingen en starten daarom met een simpele en heldere boodschap.” Voor deze campagne een projectgroep opgericht waarvan ook de ondernemers van James-vestigingen deel uitmaken. Deze samenwerking leidt volgens Stegen tot een vlottere implementatie van het project. Tegelijkertijd creëert James Autoservice meer draagvlak bij haar leden. Sinds begin dit jaar zijn tien nieuwe vestigingen aangesloten.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
Meest bekeken berichten
Recente reacties