Vanwege de groei die Autoveiling Nederland de afgelopen jaren heeft doorgemaakt, is het team onlangs uitgebreid met marketingspecialist Maartje Hermans. Zij werkte in het verleden onder meer bij Trade Marketeer als marketing- en communicatiemedewerker en heeft ruime ervaring in internationale b2b-marketing.

“De komende tijd gaan wij ons bedrijf nog verder uitbreiden en zien wij in Maartje de aangewezen persoon om dit samen ons in goede banen te leiden”, aldus Wierd Meijering van Autoveiling Nederland.

Hermans: “De afgelopen dagen heb ik mee mogen lopen met de verschillende afdelingen en het eerste wat mij is opgevallen, is het enorm enthousiasme van de medewerkers van Autoveiling Nederland. Ik vind het geweldig dat ik mijn marketingideeën los kan laten op de steeds verder groeiende onderneming.”

Het veilinghuis uit Kaatsheuvel kreeg recent nog het keurmerk Erkend Register Veilinghuis. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties