Topmodel Claudia Schiffer wordt het gezicht van de nieuwe merkcampagne, waarmee Opel in 2014 start. Ze zal centraal staan in de nieuwe campagne ‘It’s a German’, die al in januari in première gaat op vele Europese tv-zenders, behalve in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

In de korte spots zal het topmodel het ‘Made in Germany’-aspect onder de aandacht brengen. Daarbij ligt het accent op unieke kenmerken van de Opel-modellen, zoals technologie van Duitse origine en slimme oplossingen. Ook de technisch vooruitstrevende vierwielaandrijving van onder meer de Mokka is een item dat wordt belicht. Schiffer besluit elke spot met de slotzin: ‘Het is een Duitser’.

Claudia Schiffer is opgetogen over haar eerste dagen als ambassadrice van Opel: “De eerste spot namen we half december op in Barcelona. In elk spotje zit een knipoog die televisiekijkers zal doen glimlachen. Ik ben helemaal weg van de nieuwe Opel-modellen. Neem de Meriva met zijn naar achteren openslaande achterportieren: je stapt niet uit die auto, je kunt je zó naar buiten laten glijden. Je hoeft je dus niet druk te maken, al draag je de meest gesoigneerde jurk.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
22 oktober 2025
Omzet GPC 4,9 procent hoger in derde kwartaal
22 oktober 2025
Schaeffler VLS breidt uit met Vitesco
22 oktober 2025
Fuchs introduceert voertuigscanners TwoTronic
22 oktober 2025
Apetrots op een prachtige branche
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
Meest bekeken berichten
Recente reacties