De occasionactie van Autotrack waarbij concumenten het aankoopbedrag van hun auto kunnen terugwinnen, blijkt niet alleen een succes voor de consumenten. Ook deelnemende autobedrijven doen er hun voordeel mee. De laatste occasionactie haalde een omzet van 82 miljoen euro.

In totaal hebben 7820 consumenten deelgenomen aan de actie en besteedden zij gemiddeld 10.513,84 euro aan een auto via Autotrack. De top vijf van de meest verkochte occasions in deze maanden bestaat dit jaar uit:

  1. Opel Astra (2010)
  2. Volkswagen Golf (2011)
  3. Ford Focus (2008)
  4. Opel Corsa (2011)
  5. Volkswagen Polo (2010)

Fréderique van de Poll, business unit manager Autotrack: ‘Autobedrijven hebben het de afgelopen tijd moeilijker gehad dan de jaren daarvoor. De totale verkoop van auto’s, direct leverbaar èn occasions, is de laatste jaren aanzienlijk afgenomen. Met de occasionactie ondersteunt Autotrack de autobedrijven in het realiseren van meer omzet en geeft ze hen een effectief marketinginstrument.”

In de loop van volgende week worden de prijswinnende autokopers en autobedrijven bekend gemaakt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 april 2025
BOVAG doet formeel bod voor nieuwe cao MvT
15 april 2025
Auto’s in Nederland steeds later afgedankt
15 april 2025
‘Overal het beste uit willen halen’
15 april 2025
Afscheid van de werkplaats
14 april 2025
Onderzoek Profile: onjuiste bandenspanning meerderheid Nederlandse auto’s
14 april 2025
Vernieuwde positionering voor Vakgarage
Meest bekeken berichten
Recente reacties