Green Garant introduceert in samenwerking met Real Garant (onderdeel van Zurich Insurance) een nieuwe werkwijze voor een efficiëntere manier van klantenbinding voor de werkplaats.

”Autobedrijven kunnen Green Garant inzetten als klantenbindingtool,” xegt initiatiefnemer Bernd Krüger. “Door de garantie gratis aan de klant te verstrekken, is het meer dan duidelijk, dat hij bij dit bedrijf meer krijgt dan bij anderen. Bij garantie claims zal de klant altijd teruggaan naar het bedrijf dat hem het “werkplaats kwaliteitsbewijs” heeft verstrekt.”

Een autokeuring en de garantie wordt online via leverancier Autoconnect Holland afgehandeld en naar Real Garant verstuurd. “Deze geïntegreerde afhandeling onderscheidt zich volledig van andere concepten op de markt en levert betere informatie in minder tijd.” Real Garant betaalt de claim volgens Krüger gegarandeerd binnen één week uit.     

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 oktober 2025
Evo Parts sluit zich aan bij AllParts
30 oktober 2025
Indicata: Occasionmarkt EV normaliseert
30 oktober 2025
Continental blijft onderdelenportfolio uitbreiden
30 oktober 2025
Sensor bepaalt bandendruk op basis van beladingsgraad
30 oktober 2025
Oud en nieuw
29 oktober 2025
Webfleet zet AI in voor voorspellend onderhoud
Meest bekeken berichten
Recente reacties