Fleetmatics, leverancier van fleetmanagement-oplossingen, stelt Jan Willem Doornbos aan als marketingmanager Nederland. Deze aanstelling maakt deel uit van de opening van een Fleetmatics-vestiging in Nederland.

Als marketing manager Nederland is Doornbos verantwoordelijk voor het verder uitrollen en versterken van Fleetmatics in de Nederlandse markt. Ook is hij aangesteld als raadslid binnen de Raad van Deelnemers van Stichting Keurmerk RitRegistratieSystemen, die Fleetmatics recentelijk gecertificeerd heeft. Doornbos bekleedde hiervoor de rol van country manager Benelux bij Copernica Marketing Software.

“Het versterken van Fleetmatics’ positie in de Nederlandse markt beschouw ik als een uitdaging die ik samen met mijn team graag aanga”, zegt Doornbos. “De functie van marketingmanager Nederland bij het Fleetmatics is voor mij een prachtige kans met internationale doorgroeimogelijkheden.”

Vorig jaar had Aftersales Magazine een exclusief interview met Fleetmatics over de geplande introductie in Nederland. Lees het hier >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 augustus 2025
Lagere omzet, hogere winst Continentaal
5 augustus 2025
De Neef Automotive van start in Oud-Beijerland
5 augustus 2025
Acea: stimuleer EV-markt met privileges
5 augustus 2025
Universele Nexen-band voor EV én ICE
5 augustus 2025
Autobedrijf verkoopt 65 procent van de occasions
4 augustus 2025
Ruim 20 procent meer auto’s gestolen
Meest bekeken berichten
Recente reacties