Voor het derde jaar op rij opent BMW haar Beach Lounge in Knokke. Van 11 juli tot 30 augustus kunnen badgasten genieten van dit unieke concept waar automerkbeleving en strandgevoel bij elkaar komen.

Met meer dan 30.000 bezoekers in 2014 en meer dan 27.000 bezoekers in 2013, is de ‘BMW Beach Lounge’ uitgegroeid tot de place to be tijdens de zomermaanden. Tal van exclusieve events zoals diverse productvoorstellingen, modeshows en live muziek zorgen steeds voor een zomerse sfeer op het strand voor het casino.

Tapas en een zomerse cocktail in loungezetels met zicht op zee of een uitgebreid diner binnen in de luxetent met aangepaste wijnen: ook de liefhebber van gastronomie kan zich hier laten verwennen. Daarnaast worden er ook enkele nieuwe BMW modellen in avant-première voorgesteld aan het grote publiek.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
22 augustus 2025
Mercedes met TSR in metaalrecycling
22 augustus 2025
Pirelli winnaar bandentest Auto Express
21 augustus 2025
‘ING beste allrisk-verzekeraar’
21 augustus 2025
BOVAG trekt Vakgarage De Kruijf terug uit verkiezing
21 augustus 2025
Toyota en Mazda testen energieopslagsysteem
21 augustus 2025
WA+ soms goedkoper dan WA
Meest bekeken berichten
Recente reacties