Gerben Batstra (48) is vandaag gestart als de nieuwe directeur Customer Service bij Volvo Car Nederland. Eerder was hij werkzaam bij onder meer Vanderlande Industries, Paccar Parts Europe (DAF) en Citroën Nederland.

Batstra heeft diverse functies uitgeoefend op het vlak van aftersales, parts, service, software development, fleet management, quality- en projectmanagement. Batstra is bovendien een autoliefhebber. In zijn vrije tijd houdt hij zich graag bezig met restauratie van klassiekers.

Richard Snijders, algemeen directeur Volvo Car Nederland over de komst van de nieuwe directeur Customer Service: “Met de komst van Gerben Batstra is de directie van Volvo Car Nederland verrijkt met een pure professional die zowel technisch als commercieel de juiste ervaring heeft. Hij is een aanwinst voor Volvo en ik kijk dan ook uit naar een succesvolle samenwerking.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 oktober 2025
Netwerk Omoda & Jaecoo groeit naar twaalf dealer-partners
24 oktober 2025
Apk en betaalbaar onderhoud
23 oktober 2025
Optimal herziet assortiment motorsteunen
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
Meest bekeken berichten
Recente reacties