Autoprof Hardenberg krijgt voor het eerst een Schade Experience Hal. De organisatie zegt zo in te spelen op behoefte bij exposanten en bezoekers aan meer beleving op de beursvloer. Die behoefte is gebleken uit enquêtes over de vorige editie en uit recente gesprekken met grote marktpartijen in de branche.

schade-experience-halIn de themahal zijn uitsluitend schade-gerelateerde bedrijven aanwezig. Zo plaatst Cleijssen B.V. een grote spuitcabine van Garmat Europe, waar het complete proces live te volgen is. Ook tonen bedrijven op het gebied van smart repair hun expertise in uitdeuken zonder spuiten. Andere deelnemers zijn bijvoorbeeld MSH Equipment, Coating Group Holland en Mipa Nederland. Met het nieuwe initiatief wordt de beursvloer van editie 2017 (17 t/m 19 oktober) aanzienlijk groter dan die van vorig jaar. “Dit sluit naadloos aan op onze visie. We willen namelijk de branche een beeld geven van haar toekomst”, zegt Vincent Bilanovic namens de organisatie. Overigens keert na de afwezigheid van vorig jaar Groupauto Nederland terug in Hardenberg. Destijds lieten de grote grossiersgroepen het collectief afweten.

Randprogramma

De organisatie is bezig met een randprogramma voorafgaand en tijdens de beursdagen. Doel is een reeks trainingen, kennissessies en vakinhoudelijke lezingen op te zetten. Elk onderdeel gaat in op actuele thema’s en noviteiten uit de branche. Binnenkort verwacht de organisatie de eerste onderdelen bekend te maken.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
25 juli 2025
DFSK Nederland zoekt partners in het universele kanaal
25 juli 2025
Nieuwe koppeling CSW met Nationale Autowasbon
25 juli 2025
RDC in Beweging: Slimme data voor een sterke mobiliteitssector
24 juli 2025
Moobi verwelkomt 300e Moobi Center in snelgroeiend netwerk
24 juli 2025
Auto- en bandenbedrijven bepalend bij aankoopbeslissingen voor banden
24 juli 2025
Niet harder, maar slimmer werken
Meest bekeken berichten
Recente reacties