Het (bijna) afgelopen 2018 was een druk mobiliteitsjaar. De ontwikkelingen rond diesel en elektrische mobiliteit stonden hoog op de agenda. Ook komend jaar zullen ze nog voor veel discussie zorgen, gezien de gevolgen voor uw business.

Digitalisering is eveneens zo’n onderwerp waarmee de redactie haar kolommen kon en nog zal vullen. Het speelt een grote rol in uw onderneming – of zou dat behoren te spelen, zowel in sales als aftersales. Aftersales Magazine zal zich inspannen om ook in 2019 te zorgen voor interessant en actueel nieuws. Opdat u bij de tijd en bij de les blijft. De veranderende autobranche biedt volop kansen, daar zijn wij van overtuigd. Soms echter zien ondernemers en managers slechts de donkere zijde. Met onze nieuwsberichten hopen we u vooral te stimuleren om de kansen te omarmen. Namens alle medewerkers van Aftersales Magazine wensen wij u een gezond en succesvol nieuw jaar toe. Ons motto voor 2019: laat de kansen niet liggen.  
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties