Jeroen Sluis is de maand mei begonnen in een nieuwe functie: managing director bij het Nederlandse accumerk Centurion.

Het bijna honderd jaar oude Nederlandse merk Centurion, met het hoofdkwartier in Roermond, is met name bekend van de accu’s voor automotive en heavy duty toepassingen. Tot de groep behoort ook het Veenendaalse Club Logistics Services. Dat specialiseert zich in logistieke diensten rondom accu’s en heeft de internationale mobiliteitsclubs en pechhulpdiensten als belangrijkste doelgroep.

Jeroen over zijn nieuwe rol: “Centurion is een ijzersterke naam en dat is een mooie uitgangspositie. Met mijn jarenlange ervaring in de sector geeft Centurion invulling aan de ambitie om meer focus te leggen op de handelsactiviteiten, wat ook aansluit op de vraag van het Centurion-klantenbestand. Heel bijzonder vind ik dat iedere accu volledig getest wordt volgens NEN-EN50342/1 en zelfs in een vriezer wordt getest op koudstartwaardes – dit heb ik niet eerder gezien! Centurion staat voor ‘Powered by Knowledge’ en dat past mij perfect.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
Meest bekeken berichten
Recente reacties