Actieauto.nl is volledig vernieuwd, waarbij er nu vooral meer ruimte is voor dealeracties. De website richt zich nu primair op verkoopacties van dealerholdings uit de DSN Dealerholding Top-50.

“Vooral grote dealerbedrijven zijn tegenwoordig constant in de lucht met eigen verkoopacties. Daar spelen wij nu op in. Actieauto.nl vertegenwoordigt het officiële merkkanaal, acties van andere partijen komen er bij ons niet in”, aldus Clem Dickmann van conceptontwikkelaar Aumacon.

Het gaat bij het actieplatform niet alleen om acties voor nieuwe personenauto’s, ook voordelige bestelauto’s en ‘groene acties’ hebben voortaan een eigen plaats in de actiedatabase. Dickmann: “Door alle verkoopacties op één centrale plaats inzichtelijk te maken, ontvangen wij een zeer interessant publiek, dat wij op onze beurt zo snel mogelijk in contact brengen met een dealer. Anderzijds heeft de consument de zekerheid dat geen voordeelactie over het hoofd wordt gezien. Daarnaast kan er worden doorgeklikt naar de Auto Week-test van de gewenste auto, zodat men goed voorbereid het verkoopgesprek ingaat.”

Het actieplatform is een concept van Aumacon en Sanoma Media en werk samen met Autoweek.nl.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
5 november 2025
Stijging autokilometers te danken aan groei wagenpark
5 november 2025
De volgende stap in Bosch Remote Diagnostics
4 november 2025
2,2 procent meer occasions verkocht
Meest bekeken berichten
Recente reacties