ASN gaat de grens over

Door een structureel dalend werkaanbod en druk van sturende partijen, was 2011 voor veel schadeherstellers een spannend jaar. Tegen de trend in meldt ASN een stijging van het aantal doorgangen van ruim tien procent. Bovendien wil ASN expansie in het buitenland.

Volgens ASN-directeur Peter Lammerts is in Nederland groei op langere termijn beperkt. “Maar we willen verder groeien. Ruim een jaar geleden kwamen we tot de conclusie dat ons concept goed aansluit op de ontwikkelingen in de Belgisch-Luxemburgse schadeherstelmarkt. Inmiddels hebben we een hoofdkantoor in Mechelen en negentien franchisenemers, die ook nog eens goed over de België en Luxemburg zijn verdeeld. De doelstelling voor dit jaar is dit netwerk uit te breiden naar 25 deelnemers en in 2013 door te groeien naar 35 waarbij we een omzetprognose hebben van 55 tot 60 miljoen euro. We hebben in België inmiddels contracten gesloten met Hertz, verzekeringsmakelaars, Xyrus, een aantal fleetowners en de Belgische defensie. Die laatste beheert een wagenpark van 2.750 auto’s waarvoor ons netwerk nu de schadepartner is.”

Ook vanuit andere landen zijn schadeherstellers geïnteresseerd in het ASN-concept. Lees er hier alles over in Aftersales Magazine nummer 1 van dit jaar >>

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1680 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *