“Wij maken hier onze eigen occasions”, zegt Ferry Rasenberg, die voor de Belgische Beerens Groep verantwoordelijk is voor inkoop- en remarketing. “Een auto die niet met foto op internet staat, bestaat niet.”

Rasenberg probeert vooral jaren vooruit te denken zodat dan gewilde occasions nu nieuw kunnen worden ingekocht. Inzet in lease of huur zorgt voor overbrugging van de tussenliggende periode. “Je moet je eigen niche proberen te maken”, zo stelt Rasenberg in een interview in aankomend Aftersales Magazine.

De Beerens groep is immers veel meer dan een merkdealer, schadehersteller en leasemaatschappij en is actief met een ‘waaier aan activiteiten’ zodat het bedrijf niet afhankelijk is van een segment en de stabiliteit van de onderneming wordt vergroot.

Lees het volledige interview met Ferry Rasenberg en David Andries van de Belgische Beerens Groep in aankomende editie van Aftersales Magazine, die 26 augustus verschijnt.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
7 november 2025
IVA-studenten bezoeken China
7 november 2025
Minder omzet, meer winst Nexen
7 november 2025
Sales versus aftersales
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
Meest bekeken berichten
Recente reacties