Bij de automotive dienstverlener Branchepartners zijn Ramon van Ekeren en Mark van den Eijnden onlangs in dienst getreden.

Van Ekeren stapt over van Renault Nederland, waar hij marketingmanager Aftersales was. In die functie was hij actief met diverse aftersalesconcepten en strategische projecten zoals het centraliseren van magazijnen en het creëren van schadeherstelnetwerken. Van den Eijnden was bij het RDC als productmanager onder meer verantwoordelijk voor Caremail en CRM Care. Eerder werkte hij zich bij Renault Nederland en Mercedes-Benz Nederland aan het optimaliseren van dealersystemen. Van den Eijnden is specialist op het gebied van ‘Data & Digital’. Branchepartners richt zich op het mkb en adviseert c.q. ontzorgt distributie-/franchise-/belangenverenigingen en andere samenwerkingsverbanden en individuele retailorganisaties. Foto: Mark van den Eijnden (links) en Ramon van Ekeren.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
3 november 2025
AutoProfijt op weg naar de 100
3 november 2025
De kleurrijke carwashmarkt
31 oktober 2025
Van Mossel neemt Polestar Amsterdam over
31 oktober 2025
Omzet LKQ stijgt 1,3 procent in derde kwartaal 2025
31 oktober 2025
Aankoopadvies voor een hefbrug
30 oktober 2025
Evo Parts sluit zich aan bij AllParts
Meest bekeken berichten
Recente reacties