Bij de automotive dienstverlener Branchepartners zijn Ramon van Ekeren en Mark van den Eijnden onlangs in dienst getreden.

Van Ekeren stapt over van Renault Nederland, waar hij marketingmanager Aftersales was. In die functie was hij actief met diverse aftersalesconcepten en strategische projecten zoals het centraliseren van magazijnen en het creëren van schadeherstelnetwerken. Van den Eijnden was bij het RDC als productmanager onder meer verantwoordelijk voor Caremail en CRM Care. Eerder werkte hij zich bij Renault Nederland en Mercedes-Benz Nederland aan het optimaliseren van dealersystemen. Van den Eijnden is specialist op het gebied van ‘Data & Digital’. Branchepartners richt zich op het mkb en adviseert c.q. ontzorgt distributie-/franchise-/belangenverenigingen en andere samenwerkingsverbanden en individuele retailorganisaties. Foto: Mark van den Eijnden (links) en Ramon van Ekeren.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
16 juni 2025
Luca de Meo verlaat Renault, en de sector
16 juni 2025
Registraties in beeld: Nissan
13 juni 2025
Pim Nass commercieel directeur banden AAGB
13 juni 2025
Cleijsen neemt Moonen Autoschades over
13 juni 2025
Equip Auto zet klassieker in het zonnetje
13 juni 2025
Zand
Meest bekeken berichten
Recente reacties