Autoruitschadeketen GlasGarage heeft de centrale organisatie in Breda versterkt. Met de uitbreiding van het team wil GlasGarage haar ambitie verwezenlijken om het marktaandeel te laten groeien.

De formule wist in de laatste 5 jaar de omzet te verviervoudigen en het aantal vestigingen te laten groeien tot ruim 125. GlasGarage zet in op verdere groei door het verhogen van de servicegraad, verlagen van de schadelast en intensieve samenwerking met lease- en verzekeringsmaatschappijen.

Rob Vlak (48) is aangetrokken als Directeur sales & operations. Rob heeft reeds vele jaren ervaring bij verschillende dienstverlenende bedrijven, waaronder ook bij Autotaalglas. Leo Smid had al in een eerdere fase te kennen gegeven zich meer te willen richten op zijn gezin. Leo blijft echter verbonden aan GlasGarage en zal zich, als senior accountmanager, specifiek gaan richten op de key-accounts. Gerben Marsman (41) is gestart als accountmanager bij GlasGarage. Gerben is geen onbekende in de markt. Hij werkte eerder voor leasemaatschappij Arval en had zijn eigen verzekeringskantoor.

Op het gebied van marketing & communicatie is Malou Trommelen (24) aangetrokken. Malou zal als coördinator invulling geven aan de marketing & communicatie van de autoruitschadeketen. Tenslotte zal Michel Lebbink (voorheen Franchisemanager GlasGarage) de functie van Directeur Franchise & Marketing op zich nemen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties