Nieuw serviceconcept Volkswagen

Volkswagen introduceert een nieuw serviceconcept in Nederland, Direct Express. De eerste vestiging wordt zaterdag 29 oktober geopend in Amersfoort. Volkswagen Direct Express is een snelservice voor reparaties en klein onderhoud met originele onderdelen voor eigenaren met Volkswagens en Volkswagen Bedrijfswagens van vier jaar of ouder. Zij kunnen er zonder afspraak terecht.

In de afgelopen maanden is Volkswagen-servicedealer Centrum Garage aan de Everard Meijsterweg 49 in Amersfoort geheel omgebouwd tot Direct Express-vestiging. Aan de hand van de resultaten van de vestiging in Amersfoort besluit importeur Pon’s Automobielhandel of er meerdere Direct Express-vestigingen volgen in andere grootstedelijke gebieden in Nederland.

Het Direct Express-concept is ontwikkeld door Volkswagen AG. In Duitsland zijn de eerste vestigingen met deze nieuwe service reeds geopend. Met dit concept wil het merk het voor klanten met een Volkswagen of Volkswagen Bedrijfswagens van vier jaar of ouder aantrekkelijker maken om een officiële Volkswagen-servicedealer te bezoeken.

Begin dit jaar ontwikkelde Pon nog het universele werkplaatsconcept De Garage, dat onder vlag van VW-Audi dealer Van den Udenhout de eerste vestiging opende in Boxtel.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *